30 Juli.

Hejsan! Idag va jag först på kakboden med min mormor. Fikade en choklad tårtsak & en liten bit av en annan bakelse som liknade en potatis typ. Eller den va gjord utav marsipan iallafall. men orkade bara några små tuggor eftersom chokladtårtan var mäktig. Blev riktigt mätt. Drack cola till också, köpte en sån liten flaska. Efter det så badade vi på Kvick. Det var rätt så varmt. när vi kommit upp & skulle byta om så började det åska. sen såg jag 4 blixtrar. ville fota de fast det gick så snabbt. sen började det ösregna. alla som var där kutade till sina bilar & skrek typ. kändes som i en film, hahha! nu sitter jag vid datorn & dricker colan som blev över från när jag fikade på kakboden. äter brända mandlar också som jag köpte i förrgår. haha de är super hårda nu. men endå goda! nu ska jag snart handla mat med mamma tror jag. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0