stugan ;)

hej! Gissa vad? Jag är i stugan igen. Hahha. För er som inte vet så mycket så är det min mormors stuga i skånesfagerhult. Eller i porkenahult eller vad det heter. haha, det heter nog inte det men det är något på P. Är här med mina 2 syrror, min morbror, min mormor & min mamma. Har nyss ätit super god mat! Klyftpotatis med sallad, feta ost, tomater, flintastek & bernaisesås. Till efterätt blir det blåbärs paj. Kommer bara ta en liten bit för jag är riktigt mätt. Jag har gjort paj(erna) själv, hihi. Imorgon ska vi på loppis. ska hem imorgon vid 6 tiden nog. På måndag blir det nog Stan med Bästavän amanda. Det är inte bestämmt än, men jag kan nog! hoppas det. Hejdå! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0